avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:177 ( 91%)
HR avg:140 ( 72%)
Kalorie: 1184 kcal

środa jest w środku (532)

Środa, 21 kwietnia 2010 | | Komentarze 3

Dzisiaj to chyba praca nad charakterem bo to jeden z tych nielicznych dni gdy do treningu trzeba się przekonywać. Musiałem się trochę dzisiaj zmuszać. Jakiś ciężki dzień i trening był dzisiaj przymusowy :-) Jak się okazało, po rozkręceniu się wyszedł z tego całkiem udany trening. Ponownie kadencja, bo góry rosną coraz bardziej. Organizatorzy zapodali jakieś 1800m przewyższenia w zbliżającym się Karpaczu! Z roku na rok coraz trudniejsze trasy. Powariowali czy co? :-)
Cóż... pozostaje przygotowywać się fizycznie i równie poważnie - psychicznie. Bo te 1800m robi wrażenie na każdym - i nie dziwne.
Poniżej widać jak to wyglądało na interwałach, które dzisiaj były zaplanowane na 2min 65%, a potem 2min do 92%. I tak pięć powtórzeń. Prawie mi się udało. Z tym, że schodziłem trochę niżej i wchodziłem do 91%. Okazało się, że 2min na wejście do 92% i to z posiomu 65% to dla mnie zbyt krótki czas. Następnym razem będzie lepiej. A znowu 2min na zejscie do 65% to trochę za długo i schodziłem niżej - musiałem się pilnować aby utrzymywać te 62-63%. Te interwały dały mi nowy pogląd na swoje reakcje na takie obciążenia. Takie sterowanie sobą to ciekawe doświadczenie.