avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:194 (100%)
HR avg:158 ( 81%)

101 (542)

Sobota, 22 maja 2010 | | Komentarze 0

Jeszcze nie wiem jak to się dzieje, ale czasami jest taki dzień gdy samopoczucie, nastrój i forma schodzą się razem i… jest tego jeszcze więcej i można zrobić jeszcze więcej. Tak było chyba dzisiaj. Jechałem 90min. Dobra rozgrzewka i podczas rozgrzewki poczułem że mogę pojechać dzisiaj znacznie mocniej. Aż sam byłem ciekaw jak to wyjdzie. Zajęcia rozpoczęły się z małym opóźnieniem ale nie przeszkadzało mi to w utrzymywaniu odpowiednio wysokiego poziomu treningu. Po około 55min kręcenia kolejny mocniejszy fragment, który bardzo dobrze się zapowiadał. Moje obserwacje pulsometru potwierdziły wysiłek na tym treningu. Pojechałem 101% HR! Nie pamiętam kiedy ostatnio poprawiłem swój HRmax. Właściwie to są to przypadki zdarzające się może raz w roku, gdy zbliżam się do HRmax. Od pewnego czasu ustaliłem, już w oparciu o obserwacje, że obecnie jeżdżę na HRmax ustawionym na 193 uderzenia/minutę. I właściwie wszystko na to wskazywało. Dzisiaj jednak okazało się, że mogę jeszcze wykręcić 194! W normalnym przypadku każdemu doradził bym skorygowanie swojego HRmax na tą nową wartość, ale w tym przypadku nie zdecyduję się jeszcze na korektę swojego ponieważ mam podstawy myśleć, że to jakiś jednorazowy przypadek, który niekoniecznie musi wskazywać mój HRmax przeznaczony do treningów. Ale za jakiś czas postaram się to powtórzyć i gdy uda mi się to świadomie jeszcze raz osiągnąć to wtedy skoryguję HRmax. Kilka lat temu jeździłem na 194, ale to było dawno i obecne 193 wydaje mi się bardziej odpowiednie.
Szalone i bardzo udane zajęcia mi się zrobiły.