avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:155 ( 80%)
HR avg:132 ( 68%)
Kalorie: 664 kcal

samotnie w tlenie (545)

Piątek, 28 maja 2010 | | Komentarze 0

Indywidualnie, muzyka na uszy, pulsometr przed oczy i godzina w tlenie w ramach przygotowań do niedzielnego startu MTB Silesia. Szybsza kadencja, mniejsze obciążenia i jakoś trudno psychicznie. To jeden z tych dni gdy trening przebiega pod własny rozkaz bo inaczej było by ciężko się zebrać. Wyszło dosyć dobrze, zgodnie z moim planem, 35 min w zakresie 70-80% HRmax.

Przed treningiem udało mi się zrobić pomiar wagi czyli wg mnie bardziej prawdziwy, a dodatkowo poprosiłem o drugi pomiar w ustawieniech "Standard". Widze teraz różnicę w sposobie wyliczania parametrów na wadze Tanita. Dwa rodzaje "Body Type" maja różne założenia co daje inne wyniki. Muszę przez kilka pomiarów obserwowac obydwa te rodzaje pomiarów (google doc)

Plan na jutrzejszy spinning to postarać się wkręcić jeden lub dwa razy na conajmniej 94% HRmax. Jeśli tylko muzka na to pozwoli to może uda mi się to zrealizować.