avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:184 ( 95%)
HR avg:147 ( 76%)
Kalorie: 924 kcal

w tlenie z pikami (546)

Sobota, 29 maja 2010 | | Komentarze 0

Plan był ustalony, ale gdy siadłem na rower to jakoś tak po kilku minutach rozgrzewki nie zapowiadało się że uda mi się ten plan zrealziować. Nie mogłem sobie wyobrazić jak pojechać na 94% HRmax. Zajęcia się rozpoczęły no i zacząłem się rozkręcać... Po 40min przyszła muzyka i okazało się da, no to sobie pojechałem na 95%, potem powrót do tlenu, i już się w głowie lepiej zrobiło, że się udało i że ten plan działa, tygodniowe nakręcanie przynosi efekty, że matematycznie rzecz biorąc to musiało się dzisiaj udać. Tak więc nastepne 15 min było na 80% i ponownie mocniej, ponownie do 95% HRmax, i już było dobrze - plan zrealizowany. Powrót do tlenu i kolejne wyjście do 95% wydawało mi się bardzo możliwe, tak więc przed samym końcem zajęć trzeci raz 95% HRmax.
Całe zajęcia w wyższych kadencjach, bez zbytniego przeciążania mieśni. I mimo, że zajęcia rozpoczynałem z umiarkowanym nastawieniem na trening to jednak wykręciłem z tego udany trening - taki jak chciałem przed jutrzejszym startem.

Wieczorem ponowne męczyłem się ze zmianą opony UST. No ja nie wiem :-) o co chodzi i dlaczego ja się z tym tak męczę. Zdjąłem NN i założyłem RR, ale musze przyznać, że jak na razie sprawia mi to kłopot. Ale... rower gotowy i jutro na zawody 2 x Schwalbe Racing Ralph 2,1"