avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:156 ( 80%)
HR avg:124 ( 64%)
Kalorie: 1039 kcal

domagam się... (554)

Środa, 23 czerwca 2010 | | Komentarze 0

...odpoczynku. Tak właśnie krzyczał mój organizm dzisiaj. Po maratonie i po mocnym poniedziałku i wtorku okazało się dzisiaj, że to wystarczające obciążenie. I dlatego zajęcia musiałem pojechać spokojniej. Zacząłem od spokojnej rogrzewki, ale jakoś ta rozgrzewka się przedłużała i przedłużała. Nie umiałem się wkręcić w rytm jazdy. I chociaż próbowałem i chociaż walczyłem to jednak nic nie dało się zrobić. Organizm powiedział STOP. To też słuchając siebie nie za bardzo się buntowałem i jechałem tak jak należy w takich chwilach. To są te ciężkie psychicznie treningi bo w takie dni wydaje się, że to wszystko nie ma sensu i że najlepiej jest nie siadać w ogóle na rower. Ale najważniejsze jest, że przetrwałem. I nawet pod koniec treningu zaczęło powracać treningowe nastawienie. Tak więc może miało to sens tak się przełamać.