avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:178 ( 92%)
HR avg:148 ( 76%)
Podjazdy:160 m
Kalorie: 1028 kcal

przebite UST

Piątek, 20 sierpnia 2010 | | Komentarze 1

Udało się dzisiaj wybrać w teren. Pogoda dopisała. Czym prędzej wykorzystałem tą sytuację bo w tygodniu starcza czasu co najwyżej na spinning. Pognałem do lasu i pognałem przez las. I właściwie wszystko byłoby w porządku gdyby nie ten ostatni fragment… gdzieś na zupełnie prostej szutrowej drodze przebiłem tylną oponę UST. Hutchinson Python gdzieś, jakoś… się przeciął na bocznej ściance. Wytrzymała już kilka maratonów a tu w lokalnym lesie ją przebiłem… ech… Używam niezalanych opon tak więc… krótka przerwa. Pełen obaw zatrzymuję się i już mam w głowie słynne trudności z wykręceniem wentyla UST oraz z założeniem opony. Nic to.. przecież to dobra okazja do przećwiczenia takiej sytuacji. Zdejmuję koło, zdejmuję oponę (łatwo), wykręcam wentyl – poszło bardzo łatwo, lekko pompuję dętkę, wkładam do opony. Zabieram się za zakładanie opony i o dziwo poszło także łatwo. Pompuję koło i jadę dalej. Jakoś tak łatwo poszło – właściwie tak samo jak ze zwykłą oponą i dętką. Zastanawiam się co dalej zrobię z uszkodzoną oponą UST – czy to już do wyrzucenia czy do naprawy.