avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:162 ( 83%)
HR avg:135 ( 69%)
Podjazdy:185 m
Kalorie: 966 kcal

UST naprawione

Czwartek, 26 sierpnia 2010 | | Komentarze 1

Udało się. Zawiozłem obie opony Hitchinson Python 2,0" MRC do jednego z małych domowych warsztatów wulkanizacyjnych. Pan ze zdziwieniem obejrzał opony i rowerowe koła. Stwierdził że pierwszy raz takie coś widzi aby w rowerze nie było dętki. Z całą skrupulatnością przystąpił do zaklejenia dziur. Założył samochodowe łatki. Wygląda to dobrze. Założyłem obie opony. Napompowałem najpierw na 4bar, tak na chwilę. Opony ułożyły się na obręczach. Potem ciśnienie ustawiłem na 2,3bar i w drogę. Wieczorna jazda w terenie z jednej strony była przyjemnym treningiem a z drugiej strony testem załatanych opon. Na wszelki wypadek miałem ze sobą dwie dętki (nie używam mleczka w oponach). Zrobiłem prawie 40km starając się w lesie wyszukiwać wszczelkie wertepy. Opony trzymają.

Rowerowo:

Kategoria rowerem

sufa
| 23:01 niedziela, 29 sierpnia 2010 | linkuj Dzięki z pomoc w ST :)
Rzeczywiście, jest jak piszesz, obrazek profi, lecz gorzej z przełożeniem go na jakiś zysk :)
Czytałem o płatnym ST... wtyczki także mają być płatne. Zobaczymy jakieś demo... w okńcu majątek to to nie jest :)
Do wczoraj wpisywałem z ręki, jutro będę miał Garmina 705, więc wszystko automatycznie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wiata