avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:175 ( 90%)
HR avg:126 ( 65%)
Kalorie: 474 kcal
Rower:

Yamato i biegi

Czwartek, 9 grudnia 2010 | | Komentarze 0

Urozmaicenie. Na rozgrzewkę 20 min na wiosłach, a potem próba skorzystania z bieżni. Nie jestem wielkim fanem biegania, ale w ramach urozmaicenia spróbowałem. Na początek trochę marszobiegów aby nauczyć się korzystać z tego urządzenia. Poszło całkiem dobrze. Od spaceru, przez marsz, trucht, aż do biegu. Trochę próbowałem biegu drobniejszym krokiem oraz długimi krokami. Starałem się dobrać prędkość bieżni. Dorota pomogła mi to przeanalizować. Nagrała kilka minut biegu telefonem i dzięki temu można obejrzeć swoją sylwetkę w biegu. Dobry sposób. Okazuje się, że długi krok pasuje mi tak mniej więcej ok 12km/h, ale muszę przyznać, że dla mnie to już bardzo duże tempo. Spędziłem na bieżni 50 min w takim mieszanym trybie marszów i biegów. Całkiem fajne doświadczenie. Tak to właśnie jest urozmaicenie :-)