avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:170 ( 92%)
HR avg:129 ( 70%)
Podjazdy:1155 m
Kalorie: 2600 kcal

Sobotnia trasa

Sobota, 23 kwietnia 2011 | | Komentarze 0

Uszczelniamy nowe koła i nowe opony Schwalbe TLRady 2,25" mleczkiem NoTubes. Sławek wszystko mi objaśnia i pokazuje jak to zrobić. Koła gotowe. Rocket Ron miał małe problemy bo okazało się, że na obwodzie znajduje się jakaś jedna większa dziura, ale po zamieszaniu płynem opona się uszczelniła.
Pierwszy raz zakładam nowe koła zalane mleczkiem. Po kliku pierwszych kilometrach małe problemy, opona puszcza. Sławek spogląda fachowym okiem, dopompowuje i opona się uszczelnia... i trzyma do końca dnia.
Pojawia się inny problem. Nowo zaplecione koła niby działają, ale tylne puszcza po stronie hamulca, wszystkie szesnaście szprych się poluzowało, a jedna nawet się odkręciła. Dojeżdżam do końca wycieczki z mocno nadwyrężonym kołem. Niestety koło musi "iść" do poprawki. To już zlecę w Bikershopie w Katowicach :-)