avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:174 ( 94%)
HR avg:146 ( 79%)
Podjazdy:315 m
Kalorie: 2021 kcal

rowerem w weekend

Sobota, 4 czerwca 2011 | | Komentarze 1

Trening w terenie. Płasko i w wysokim tempie bo trasa stosunkowo łatwa - okoliczne lasy. Jest upalnie, a w powietrzu wisi burza.
Znalazłem w lesie małą trudność w stylu XC. Powstała z powodu zrywki drzewa, drwale przeciągnęli ciążki sprzęt przez konkretny pagórek i ja to wykorzystam. Poświęciłem chwilę i oczyściłem ten bardzo krótki fragment aby można go było płynnie przejechać. Efekt jest świetny. Krótki i konkretny singiel na podjazd i zjazd. To będzie kolejne utrudnienie w mojej treningowej pętli :-)
Zrobiłem eksperyment z delikatnym podniesieniem siodełka o 3-4mm. Niby jechało się bardzo dobrze ale jednak po treningu ponadprzeciętnie bolały mnie łydki - bardzo możliwe, że to było już o te 3mm za wysoko. Jutro zmienię wysokość siodełka ponownie do swojego poprzedniego ustawienia.
Jeszcze jedno doświadczenie to ilość picia. Niestety przy tym upale za mało piłem. W bilansie utrata masy z 73,8kg przed treningiem do 70,9kg po treningu, czyli 2,9kg "in minus", a to dla mnie 3,9% masy ciała i taką utratę wody już znacząco poczułem. Po treningu czułem wyraźne osłabienie i uginające się nogi. To już nie było zwyczajne zmęczenie. Wiem to.

Muszę nad tym pracować bo niestety często zdarza mi się za mało pić podczas jazdy na rowerze. Co ciekawe, podczas treningów spinningowych jestem pod tym względem bardzo rygorystyczny i przestrzegam picia wręcz z zegarkiem w ręku.