avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:167 ( 90%)
HR avg:126 ( 68%)
Podjazdy:195 m
Kalorie: 932 kcal

Garmin Edge 705 Virtual Partner #2

Sobota, 27 sierpnia 2011 | | Komentarze 0

Krótki i nie obciążający trening przed jutrzejszym krakowskim maratonem mtb. Staram się być zorienotwany na większą i miękką kadencję oraz jeden lub dwa bardzo krótkie interwały do 170bpm.
Zabrałem na kolejne testy Garmina Edge 705 i... udało się uruchomić Virtualnego Partnera w takim tybie, że mogę jechać wspólnie ze swoim wcześniejszym przejazdem tej samej trasy. Super zabawka! Na poszczególnych ekranach można w tym trybie śledzić pozycję względem Virtualnego Partnera. Oprócz znanych mi już wskażników wyrażaneych w czerwonych lub zielonych metrach moża także ogladać pozycję na mapie :-) Zaznaczony jest cały ślad trasy po której się "ścigasz" i na tej trasie są dwa małe wskaźniki - pozycja twoja i pozycja Virtualnego Partnera - takie wyświetlanie działa już jak jakaś gra :-) Jeszcze bardziej pozwala się wczuć w wirtualny wyścig i to taki, że nie wystarczy siedzieć przed telewizorem i "machać" jakimś padem :-) Tu naprawdę trzeba się zmęczyć aby wygrać, tu nie ma symulacji, tu jest prawdziwa jazda na rowerze :-) Ale ja dzisiaj się nie ścigam. Dzisiejszy GVP (czyli ja sam sprzed kilku dni), pozwala mi kontrolować trenieng tak, aby go nie przegonić :-) Jadę sobie za nim i widzę jak on ciągle się oddala, sucesywnie powiększa odległość. Czyli ja realizuję swój plan. Na podglądzie mapy widzę gdzie on już jest, a gdzie dopiero ja :-)
W takim trybie, na innym ekranie można mieć podgląd na podpowiedzi typowo nawigacyjne - Garmin podpowiada ile do nastepnego zakrętu, w którą stronę itp - czyli działa jako przewodnik - to też jest bardzo fajne. Można wgrać inny ślad trasy i przejechać go wg tych wytycznych - to jest chyba esencja tego urządzenia poniważ oprócz funkcji treningowych jego głównym zadaniem jest działanie jako przewodnik.