avatar Ten blog rowerowy prowadzi am70 z miasta Żory. Mam przejechane 3395.44 kilometrów w tym 2544.60 w terenie.

Codzienność trenowania GoogleDoc
Ważenie oficjalne 31.03.12 GoogleDoc
Endomondo

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy am70.bikestats.pl
stat4u
HR max:186 (101%)
HR avg:144 ( 78%)

badania wydolnościowe - Diagnostix

Sobota, 3 grudnia 2011 | | Komentarze 0

Badanie wydolnościowe w firmie Diagnostix w Wiśle. Tym razem postanowiłem zrobić to badanie na swoim rowerze. Niby odradzają “fulla” jako rower do badań ale ja postanowiłem napompować dumper na 250PSI i pojechać właśnie na swoim rowerze. Okazało się że przy 250PSI rower pode mną nawet nie drgnął. Badanie odbyło się w spartańskich warunkach ponieważ główny budynek jest w remoncie. Mam tylko nadzieję, że owe warunki jakoś nie wpływają na wiarygodność całego badania. Samopoczucie miałem bardzo dobre, a dziwna atmosfera tego tymczasowego pomieszczenia bardzo dobrze na mnie wpłynęła. Nie sądzę aby to miało znaczenie dla wyników badań, i o ile miałem sceptyczne nastawienie do takich warunków to okazało się, że mi się podobało.
Dokonano też analizy wagi i struktury budowy ciała. Wynik na zadowalającym poziomie. Jak na razie wydaje się, że waga pod kontrolą.
Teraz czekam na wyniki z tych badań.